Vaxholm

Idag har jag mamma,Anton och Cristian varit i vaxholm. Vi åt glass på världens godaste glassbar och gick runt bland alla fina butiker. Glömde tyvärr kameran hemma så det blev inga fina bilder till detta inlägg.

"Let me love you"

Efter ett långt uppehåll så har jag börjat kolla på Glee igen, det var min favorit serie förut men sen blev det lite uttjatat. Har snart kollat klart fjärde säsongen sedan får man vänta ett tag på den femte, undrar hur de blir nu när finn är borta.

God morgon

Vaknade för någon timme sen och åt frukost med Cristian, nu har han åkt till fotbolls träningen och jag är hemma.Vädret ser inte så inbjudande ut så det får bli en mys dag inne med film tror jag.

Leopard

Solnedgång

Beautiful.

Invasion av flygmyror

Fyfan..
Höll på att kräkas när jag steg ut på altanen och fick se detta.

Fin besök

Idag kom min bror och Emelie (hans flickvän/fästmö) på besök, vi åt god middag och därefter dessert. Vi umgicks och pratade. Andreas (min bror) och hans flickvän ska flytta från deras lägenhet till en lite mindre villa så vi pratade ganska mycket om det då det är första gången båda dom kommer bo själva i ett hus.

Dagens

Rätt så tråkig outfit, men leopard sjalen piffar till det lite.

The sims 3 semesterparadis

The sims har alltid varit det roligaste spelet i mina ögon, och det är kul att se hur snabbt allt utvecklas som i tex semesterparadis då kan man ha husbåtar och hotell. Jag har följt the sims ända ifrån the sims 1 och det går inte att sluta spela. Snart kommer the sims 4 och jag undrar verkligen hur stor skillnad det kommer vara mellan den och trean, mellan tvåan och trean är det jätte stor skillnad.

Today

Dagen kommer spenderas med Tove och Emelie (se bild ovan) vi hade tänkt bada men vädret blev inte riktigt som vi hade tänkt så vi ska åka hem till Emelie istället och umgås. Länge sedan alla vi var tillsammans så det ska bli kul att träffa dom igen.

Före vs efter

Före:
                                                                      Efter

Tummen upp

Filmen var riktigt bra, rekommenderar den verkligen! Först trodde vi att vi skulle vara dom äldsta där men faktum var att vi var dom yngsta, så filmen passar alla åldrar  :)

Dumma mig

Idag ska jag och Cristian åka in till stan och se Dumma mig på bio, har nyligen sett ettan och den var rikitgt rolig , hoppas tvåan också är det. Efter bion så ska vi hem till Cristian och sova, roligare än så blir det inte idag.

Liseberg del 2

Vill tillbaka

Min prins.

Älskar dig Cristian .

Familjemys

Grillat ,gått på marknad och varit med famlijen på fina ljusterö. Älskar ljusterö det är så lungt där, när jag blir äldre skulle jag nog kunna tänka mig att flytta dit.

Från båten.

Fick många fina bilder från båten, det är kul att fotografera när man har en bra kamera.

Marknad

Idag har jag och min familjj + Cristian varit på ljusterös marknad, det är en väldigt liten marknad men trevlig. Efter marknaden så åt vi middag med farmor och farfar och sedan tog vi båten hem, en rikitg mys dag.

Liseberg del 1

En utav de bästa dagarna i mitt liv.

Ny kofta

Fredag

Nu när det är sommarlov så känns inte fredagarna så viktiga längre men fredag för mig betyder chips och dipp, något att se fram emot iallafall.

God morgon världen

Skönt att vakna upp i sin egna säng efter tre nätter på hotell, fast hotellen var verkligen fina, saknar badkaren i junior suiten som vi bodde på sista natten (se bild ovan).

Bondelid

Lillebror har fått nya kläder

Nya favoriten

'

Liseberg

Äntligen hemma efter en rolig resa till Göteborg med familj, pojkvän och kusinerna, vi åkte Måndag morgon och var framme vid göteborg strax innan middags tid. Vi åt middag på en Amerikansk resturang, jag åt världens godaste cesar sallad medans resten tog hamburgare. På tisdagen gick vi alla till Liseberg, vi kom dit klockan 12 och gick hem tio så vi hade en hel dag där. Balder, kållorado och flumerider var dom roligaste attraktionerna på Liseberg. Det kommer dyka upp mycket bilder där ifrån så håll utkik ;)